CELE TRUDNEGO PYTANIA

Celem trudnego pytania jest pomoc drugiej osobie w ocenie status quo, a nie jej onieśmielenie czy zastraszenie. Pytanie daje szansę uruchomienia kreatywnego myślenia, które poprowadzi do zmiany i sprawi, że podwładny dojdzie do przekonania: „Dlaczego o tym nie pomyślałem, przecież to takie oczywiste?”Twórcze podejście do problemów to największy atut lidera. Proponowanie nowatorskich rozwiązań, wskazanie alternatywy zwiększa twoją wiarygodność w oczach potencjalnych zwolenników. Wielu znakomitych ludzi sukcesu za­częło swą karierę od jakiegoś przełomowego pomysłu. Aby myśleć kreatyw­nie, trzeba dostrzec możliwości i szanse, które inni przeoczyli, wykorzystać wyobraźnię i nie ograniczać się do stereotypowego spojrzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *